Златната плоча на НАСА ще обърка извънземните (СНИМКИ)

08:00, 03 юни 18 / Свят 25 419 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Изстреляна към звездите, като портрет на човечеството и наръчник за извънземните за по-добро разбиране на живота на Земята и нейната прекрасна и богата култура на доминиращия я вид, Златната плоча на НАСА може и да ги обърка.

Според изследователи Златната плоча, изстреляна от НАСА през 1977 година, може да достави тотално различно съобщение на всички извънземни, които се сблъскат с космическата задача. Вместо мирни и интелигентни същества, каквито Американската космическа агенция се опитваше да ни обрисува, хората са представени като вид, който обича да спори, говори безсмислено и вижда красотата в цветя, които издават звуци като моторни резачки, съобщават от "Гардиън", цитирани от БГНЕС.

Потенциалът на двете копия на Златната плоча на борда на корабите "Войаджър 1" и "Войаджър 2" да объркат извънземните беше повдигнат на среща на Националното космическо общество. Ребека Орчард и Шери Уелс-Дженсен от университет в Охайо отбелязаха, че на плочите има записани 117 снимки, звуци на китове, приветствия на 54 езика, 20 минутно "звуково есе" за живота на Земята, и 90 минутен запис на музика.

Снимка: Nasa

"Златната плоча е красив артефакт и презентация на това как хората искат да виждат себе си, но трябва да бъде достигната от нещо със сензорните възможности на човека, за да го разбере", каза Орчард.

"И ако едно от тези сетива е по-различно или ако изцяло сетивата им са различни, то тогава този запис става доста объркващ", добави той.

Орчард и Уелс са разгледали целия запис и са обмислили какво извънземни от други цивилизации с различни сетива от нашите могат да разберат от него.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.